Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007

Συστάσεις

"εδώ είμαι...Και να ξέρεις, στο λέω από την αρχή.

Δεν θυμάμαι ούτε επετείους, ούτε γενέθλια ούτε γιορτές. Θα ξυπνάω τα βράδια μέσα στους εφιάλτες μου, θα σε αναζητώ. Θα μένω αξύριστος για μέρες και θα φορώ το ίδιο ξεπλυμένο πουκάμισο που έχει αρχίσει πλέον να λιώνει.

Θα ακούω τα ίδια θλιμμένα τραγούδια θα ξαναδακρύζω βλέποντας για πολλοστή φορά τον θάνατο του ήρωα στην ταινία. Θα ξέρεις όμως πως θα είμαι πάντα εγώ και πως για πάντα θα σ'αγαπω...

Τι λες λοιπόν ; Να δοκιμάζαμε ;

Εγώ κι Εσύ έτσι απλά. Σαν δυο σταγόνες νερό που τυχαία συναντήθηκαν μια βροχερή νύχτα και έγιναν ένα μέχρι που χάθηκαν μαζί στην ζεστή αγκαλιά ενός ηλιόλουστου πρωινού."

1 Αστερια εχουν αφησει σχολια:

Cinestef είπε...

Υπέροχο!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Αστερoσκονη © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness