Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2007

Ένα "πρώην αστέρι" αφηγείται...

Κάποτε ένιωθα σαν ένα αστέρι...Μικρό μεν, το φως του δεν ήταν όπως των άλλων αστεριών και αν το έβλεπες μια νύχτα με πανσέληνο όπως η αποψινή ούτε που θα το πρόσεχες. Όμως ήμουν αστέρι και αυτό μου αρκούσε μέσα στην ασημαντότητα που δίνει η απεραντοσύνη του κόσμου σε όσα μας αφορούν.


Και έρχομαι στο τώρα....Τώρα μόνο απομεινάρια από εκείνο το αστέρι υπάρχουν....Και ότι μένει συνήθως από ένα νεκρό αστέρι είναι η σκόνη του.

Γιατί νεκρό ?

Σκέψου....Διάβασες τα απομνημονεύματά μου (κι έχω ακόμα πολλά να γράψω...). Αυτή είναι η βιογραφία μιας "παλιάς αγάπης"...Μια σειρά γεγονότων, σκέψεων, εικόνων και στιγμών "ατάκτως εριμμένων" που όμως έχουν μια κοινή ρίζα....


Σκέψου....Τι θα ήταν τα αστέρια χωρίς ουρανό ? Τι θα ήταν ο Άνθρωπος χωρίς Αγάπη ? Μιλώ μόνο για τον Άνθρωπο που γράφει ακόμα την λέξη με "Α" κεφαλαίο.

Δεν έχει σημασία η ηλικία μου....Τι κι αν είμαι 1006 ή 33.....

Σημασία έχει πως έχασα πια την θέση μου στον ουρανό και την μικρή, αμυδρή -κι όμως- λάμψη μου.

Τώρα "σέρνω" την καθημερινότητα μου δίπλα σε τόσες άλλες άγνωστες μα συνάμα και τόσο οικείες... Υποφέρω τον δικό μου Γολγοθά, γιατί πίστεψα πως θα ήμουν πάντα "αστέρι"... Αγνόησα την πραγματικότητα και άφησα τις ελπίδες μου να με παρασύρουν. Έχτισα όνειρα και τα ακούμπησα πάνω στην άμμο...

Ένα απαλό αεράκι ήταν αρκετό να τα σκορπίσει.

Δεν είμαι ένα "αστέρι" πια αλλά μόνο τα απομεινάρια του....

2 Αστερια εχουν αφησει σχολια:

melian είπε...

"Πρέπει να έχεις το χάος μέσα σου για να γεννήσεις ένα αστέρι που χορεύει"
Από το Ζαρατούστρα του Νίτσε

Ανώνυμος είπε...

Ταξιδευοντας σε ενα ατερμονο ταξιδι στα βαθη της πιο παρεξηγημενης νοημοσυνης μου....σε εναν γαλαξια διχως γελια,ανασες και....αγαπη...συναντησα ενα"πεφταστερι"..χρονος??Σαν να κοιταζει ο Θεος τον καθρεπτη της ψυχης του..και χαμογελα..με τα καμωματα της...λοιπον ψυχη μου γεννηθηκες σε ενα αστερι,ταξιδευεις στην ουρα του..ενα αστερι θα σε παρει για παντα μαζι του..Keep bloggin..Beholder..Keep wishing on a star...!!

Δημοσίευση σχολίου

 

Αστερoσκονη © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness